Jak dodać nowego pacjenta oraz utworzyć wizytę w MyDr EDM, czyli bezpłatnym programie do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej i kompleksowego zarządzania przychodnią? Tego dowiesz się z drugiej lekcji naszego kursu.
Krótkie przypomnienie: aplikacja dostępna jest “w chmurze”, co oznacza, że na swoje konto możesz się zalogować na dowolnym komputerze z internetem. Po wprowadzeniu loginu i hasła - pod adresem edm.mydr.pl - zobaczysz widok główny MyDr EDM, o którym przeczytasz w pierwszej lekcji kursu.
Jak dodać do systemu nowego pacjenta?
Musisz wykonać 4 kroki, ale najpierw, będąc w widoku głównym aplikacji, kliknij w kafel o nazwie “Pacjenci”, a następnie w zielony przycisk “Dodaj pacjenta +”.
Krok 1. W formularzu uzupełnij dane podstawowe pacjenta (PESEL, imię, nazwisko, datę urodzenia, informacje o dokumencie potwierdzającym tożsamość). Jeśli dodajesz do systemu osobę małoletnią, podaj również dane jej opiekuna. Dodatkowo możesz wprowadzić dane opcjonalne (m.in. drugie imię, nazwisko rodowe, grupę krwi, adres e-mail, telefon).
Krok 2. W następnym kroku program poprosi Cię o wpisanie adresu pacjenta (istnieje również możliwość dodania osoby bezdomnej).
Krok 3. Podaj informacje na temat ubezpieczenia pacjenta i kliknij w przycisk “Krok 4 - Zapisz pacjenta i wydrukuj deklarację”. Gotowe!
Wskazówka nr 1: pacjenta możesz dodać także przy okazji tworzenia “Szybkiej wizyty”. W tym przypadku wprowadzisz tylko kilka najważniejszych informacji o danej osobie (PESEL, imię, nazwisko i in.) - resztę uzupełnisz później w karcie pacjenta.
Jak utworzyć wizytę w MyDr EDM?
To bardzo proste. Z widoku głównego aplikacji przejdź do “Kalendarza”. Wybierz pole odpowiadające interesującej Cię dacie i godzinie i kliknij w nie. Korzystając z wyszukiwarki, znajdź pacjenta, dla którego tworzysz wizytę. Sprawdź, czy dane w formularzu się zgadzają (rodzaj wizyty, status, specjalizacja itp.). Jeśli chcesz, możesz edytować typ wizyty i usługi prywatne, a także dodać notatkę. Po upewnieniu się, że dane są prawidłowe, kliknij w niebieski przycisk “Zapisz”, a wizyta zostanie dodana i zobaczysz ją w widoku głównym aplikacji, na liście wizyt.
Wskazówka nr 2: MyDr EDM umożliwia umówienie i przeprowadzenie wizyty poza grafikiem - to tak zwana szybka wizyta. Przycisk pozwalający na jej utworzenie znajduje się w widoku głównym, nad listą wizyt.
Przetestuj powyższe funkcjonalności na swoim bezpłatnym koncie w MyDr EDM. Jeśli nadal go nie założyłeś, możesz skorzystać z wersji demonstracyjnej pod adresem demo.edm.mydr.pl. W razie problemów zadzwoń na infolinię: 33 445 43 45. Pod tym numerem udzielana jest pomoc użytkownikom - na każdym etapie pracy z programem.
Komentarze
[ z 0]